Tilausehdot ja -ohjeet

GEMMA Media & Atelier (jäljempänä ”Gemma”, ”verkkokauppa” tai ”me”) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Yhteystiedot
Gemma Creative Oy
Y-tunnus: 3128598-5
Viipurinkatu 11 B 33, 00510 Helsinki
[email protected]

Tilausohjeet

– Lisää tilattavat tuotteet ostoskoriin. Siirry ostoskoriin ja klikkaa ”Siirry kassalle” -painiketta.
– Syötä ajan tasalla olevat tietosi, valitse toimitus- ja maksutapa, ja klikkaa painiketta ”Lähetä tilaus” siirtyäksesi maksamaan. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt tällä sivulla esitetyt ehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.
– Onnistuneen tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, josta ilmenevät tilatut tuotteet ja hinta. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
– Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun olemme pakanneet tilauksesi ja toimittaneet lähetyksen Postin kuljetettavaksi. Postitamme tilauksia kerran viikossa, keskiviikkoisin. Mikäli tilauksesi on kiireellinen, olethan meihin yhteydessä sähköpostitse.
– Kun paketti on saapunut perille, saat ilmoituksen sähköpostiisi ja/tai tekstiviestin lähetyksen saapumisesta.
– Mikäli sinulla on kysyttävää tilaukseen tai toimitukseen liittyen, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse.

Toimitustavat

Kirjelähetys kotiin (vain zine) – 1,60€: Kirje toimitetaan postiluukkuun ilmoittamaasi osoitteeseen. Huomioithan, että voit valita toimitustavaksi kirjelähetyksen ainoastaan zinelle.

Kirjepaketti kotiin (vain korut, max. 2) – 4,30€: Kirjepaketti toimitetaan postiluukkuun ilmoittamaasi osoitteeseen. Huomioithan, että voit valita toimitustavaksi kirjepaketin maksimissaan kahdelle korulle.

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista tai toimipisteestä – 5,90€: Toimitus valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin, noutopisteeseen tai toimipisteeseen. Saat ilmoituksen paketin saapumisesta tekstiviestillä tai sähköpostitse.

Maksaminen

Kauppa syntyy asiakkaan ja Gemma Media & Atelierin välille. Gemman vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
[email protected]
09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa turvallisesti verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit) ja mobiilimaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat:

Maksukortit – Visa, Visa Electron & Mastercard

Verkkopankit – Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken

Lompakkopalvelut – Voit maksaa MobilePaylla, mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. Masterpass on mobiilisovelluksena toimiva maksutapa, jolla voidaan maksaa verkkokaupassa syöttämättä maksukortin tietoja. Maksusuorituksen hyväksyminen tapahtuu maksusovelluksessa. Pivo – Tutustu käyttöehtoihin Pivon sivuilla.

Palautukset ja reklamaatiot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tuotteista. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, otathan aina ensin yhteyttä meihin sähköpostitse [email protected] Hinta palautetaan aina tilauksen yhteydessä käyttämällenne maksutavalle. Palautus- ja vaihto-oikeus ei koske läpimeneviä korvakoruja hygieniasyistä.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä meihin sähköpostitse. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ilmoitathan virheestä meille mahdollisimman pian sähköpostitse.